ABD'deki Dev Araştırma Kanıtladı: Kahve Tüketimi Karaciğer Kanseri ve Siroz Riskini Azaltıyor mu?
ABD'de 355 bin kişinin katılımıyla gerçekleştirilen dev araştırma, düzenli kahve tüketiminin karaciğer kanseri ve siroz riskini azalttığını ortaya koy...