Sağlık
1 ay önce
АҚШ-тағы алып зерттеу дәлелдеді: кофе тұтыну бауыр ісігі мен цирроз қаупін азайта ма?
АҚШ-та 355 мың адамның қатысуымен жүргізілген алып зерттеу кофені тұрақты тұтыну бауыр ісігі мен цирроз қаупін төмендететінін анықтады.
11