Şəkərli içki istehlakı 25 ildən sonra yüksək təzyiq xəstəliyinə səbəb olur
Uşaqlıq və yeniyetməlik dövründə istehlak edilən şəkərli içkilərin 25 ildən sonra xroniki yüksək təzyiq xəstəliyinə səbəb ola biləcəyi elmi şəkildə sübut edilmişdir.
Uşaqlıq və yeniyetməlik dövründə qazanılmış yemək vərdişləri yetkinlik dövründə ümumi sağlamlıq vəziyyətinin ən mühüm təyinediciləri arasındadır. Ən son elmi araşdırmalar göstərir ki, erkən yaşlarda müntəzəm istehlak edilən şəkərli içkilər və hazır meyvə şirələri təxminən dörddə bir əsr sonra sağlamlıq üçün ciddi təhlükələrə çevrilə bilər. Toronto Universiteti tərəfindən aparılan hərtərəfli araşdırma gənclərdə şəkər istehlakı ilə həyatın sonrakı dövrlərində baş verən yüksək qan təzyiqi (hipertoniya) arasında birbaşa əlaqə olduğunu ortaya qoydu.
Yeniyetməlik dövründə təhlükə: şəkərli içkilər və hipertoniya riski
Nüfuzlu Amerika Ürək Dərnəyinin rəsmi nəşri olan Circulation jurnalında dərc edilən araşdırma, erkən yaşda qazanılmış yemək vərdişlərinin ürək-damar sisteminə uzunmüddətli təsirlərini araşdırır. Elm adamları, uşaqlıq və yeniyetməlik dövründə çoxlu şəkərli içkilər və ya meyvə şirəsi istehlak edən şəxslərin təxminən 25 il sonra yüksək təzyiqdən əziyyət çəkmə riskinin kəskin şəkildə artdığını aşkar etdilər. Bu, erkən yaşda orqanizmə qəbul edilən yüksək miqdarda təmizlənmiş şəkərin uzun müddət ərzində damar quruluşunu və hormonal tarazlığı necə pozduğunu sübut edir.
Yüksək qan təzyiqi artıq yalnız yaşlılar üçün problem deyil
Tədqiqatın aparıcı müəllifi Vasanti Malik, tapıntıların ictimai sağlamlıq üçün kritik xəbərdarlıqlar ehtiva etdiyini vurğuladı. Malik yüksək təzyiqin keçmişdə ümumiyyətlə qocalıqla əlaqəli bir xəstəlik olduğunu, lakin bu gün bu anlayışın tamamilə dəyişdiyini bildirib. Mövcud məlumatlar göstərir ki, hipertoniya halları indi gənc yetkinlərdə və hətta uşaqlıq yaş qruplarında həyəcan verici bir sürətlə artmaqdadır. Mütəxəssislər qeyd edir ki, erkən yaşlarda müşahidə edilən bu halların əsası qablaşdırılmış qidaların və şəkərli içkilərin həddindən artıq istehlakı ilə bağlıdır.
Uşaqlıqda qazanılan sağlam vərdişlər həyatları xilas edir
Tədqiqat nəticələrini qiymətləndirən mütəxəssislər ürək-damar sağlamlığını qorumağın yolunun uşaqlıqda atılacaq düzgün addımlardan keçdiyini bildirirlər. Vasanti Malikə görə, uşaqlar şəkərli qazlı içkilər, ətirli içkilər və hazır meyvə şirələri yerinə su, süd və ya az miqdarda təzə sıxılmış meyvə şirəsi kimi sağlam alternativlərə yönləndirilməlidir. Erkən yaşda əldə edilən sağlam qidalanma şüuru fərdləri təkcə piylənmədən deyil, 25-30 il sonra qarşılaşa biləcəkləri xroniki ürək-damar xəstəliklərindən də qoruyur. Gələcəyin sağlam nəsillərinin yetişdirilməsi üçün valideynlərin və təhsil müəssisələrinin bu mövzuda maarifləndirilməsi həyati əhəmiyyət kəsb edir.
Şərhlər (0)
Şərh yaz
Hələ şərh yazılmayıb. İlk şərhi siz yazın!