Yaşlı Kadınlarda Çay Tüketiminin Kemik Sağlığına Etkileri
Flinders Üniversitesi'nde yapılan araştırma, çay tüketiminin yaşlı kadınlarda kemik sağlığına olumlu etkilerini ortaya koyuyor.
Flinders Üniversitesi'nde yapılan araştırma, çay tüketiminin yaşlı kadınlarda kemik sağlığına olumlu etkilerini ortaya koyuyor.
Ortopedi ve Travmatoloji Uzmanı Prof. Dr. Erhan Şükür, Dünya Osteoporoz Günü kapsamında kemik sağlığının ve osteoporozun önlenmesinin önemini vurguluy...
Prof. Dr. Ahmet Turan Aydın, osteoporozun ciddi sağlık sorunlarına yol açabileceğini belirtti ve korunmanın yollarını açıkladı.
Dr. Halil Pekşen, osteoporozun sessiz ama tehlikeli bir hastalık olduğuna dikkat çekerek, korunma yolları hakkında önemli bilgiler veriyor.
Uzm. Dr. Müge Yetener, osteoporozun artan yaygınlığı hakkında bilgi verdi ve kemik sağlığını korumak için önerilerde bulundu. Osteoporozdan korunmak i...