Meyvə şirəsi istehlakı və uşaqlarda yüksək təzyiq riski
Araşdırmalar göstərir ki, uşaqlıqda meyvə şirəsi istehlakı yetkinlik dövründə yüksək təzyiq riskini artıra bilər.
Amerika Ürək Assosiasiyasının 25 illik hərtərəfli araşdırmasına görə, uşaqlıq dövründə meyvə şirəsi və şəkərli içkilərin tez-tez istifadəsi yetkinlik dövründə yüksək qan təzyiqi riskini əhəmiyyətli dərəcədə artıra bilər. 9-16 yaş arası 25 mindən çox amerikalı uşaq üzərində aparılan bu araşdırma, gündə iki və ya daha çox porsiya istehlakın həftədə üç porsiyadan az istehlak edənlərə nisbətən yüksək qan təzyiqi riskinin 52% daha çox olduğunu ortaya qoyur.
Şəkər və şəkərli içkilərin təsiri
Tapıntılar qan təzyiqinin ciddi artmasına səbəb ola biləcəyini göstərir. ürək və böyrək xəstəlikləri, insult və demans kimi problemlər. Amerikada 125 milyondan çox böyüklər yüksək qan təzyiqi ilə mübarizə aparır. Bu, uşaqlıqda yemək vərdişlərinin yetkinlik dövründə sağlamlığa daimi təsir göstərə biləcəyini göstərir.
Erkən Yaşda Diaqnozun və Qarşısının Alınmasının Önəmi
Harvard T.H. Chan Xalq Sağlamlığı Məktəbindən Dr. Vasanti Malik erkən yaşda inkişaf etdirilən yemək vərdişlərinin sağlamlıq üzərində qalıcı təsirlərinə diqqət çəkir. Araşdırma gənclər və uşaqlar arasında yüksək qan təzyiqi hallarının artdığını ortaya çıxarsa da, erkən diaqnozun vacibliyini vurğulayır. İştirakçılar 1-4 ildən bir keçirilən sorğularla qidalanma vərdişlərini və sağlamlıq durumlarını bildirdilər.
Qida növü və miqdarının qidalanmaya təsiri
Amerika Ürək Assosiasiyasının ekspertlərindən biri Dr. Amit Khera qeyd edir ki, hipertoniyanın inkişafında vacib olan fruktozanın istehlak edilən miqdarı deyil, onun hansı qida vasitəsilə istehlak edildiyidir. Şəkərli içkilər və meyvə şirələri hipertoniya riskini artırsa da, təzə meyvələrlə belə bir əlaqə yoxdur. Bu, qidalanmada içki seçimlərinin əhəmiyyətini bir daha ortaya qoyur. title="childhood-caginda-meyve-suyu-consumption-dikkat-1782316506274.jpeg" loading="lazy" decoding="async">
Nəticə və Mümkün Gələcək İnkişaflar
Uşaqlıqda sağlam qidalanma vərdişlərinin təşviq edilməsi və digər xroniki qan təzyiqinin qarşısının alınmasında kritik rol oynaya bilər. Bu araşdırma valideynlər və səhiyyə işçiləri üçün mühüm xəbərdarlıqdır və gələcəkdə daha çox araşdırma və profilaktik strategiyanın işlənib hazırlanmasına ehtiyac olduğunu göstərir.
Şərhlər (0)
Şərh yaz
Hələ şərh yazılmayıb. İlk şərhi siz yazın!