Şəkər istehlakını azaltmaqla Metabolik Sağlamlığın Sürətli Yaxşılaşması
Dr. Türkay Güncünün sözlərinə görə, şəkər istehlakının azaldılması insulin müqavimətini və qaraciyər yağlanmasını yaxşılaşdıra bilər.
Medipol Sağlamlıq Qrupunun ekspertlərindən Dr. Türkay Güncü şəkər istehlakının məhdudlaşdırılmasının metabolik sağlamlığa təsiri ilə bağlı mühüm məlumatları paylaşıb. O, şəkərin təkcə çəki nəzarətində deyil, həm də insulin müqaviməti və qaraciyər yağlanması kimi problemlərin idarə olunmasında mühüm rol oynadığını vurğuladı.
Şəkərin məhdudlaşdırılmasının metabolik təsirləri
Medipol Universiteti Pendik Xəstəxanası Daxili Xəstəliklər şöbəsinin mütəxəssisi. Dr. Güncü, kalori qəbulunu sabit tutaraq şəkər istehlakının azaldılması halında metabolik sağlamlıqda sürətli və müsbət dəyişikliklərin müşahidə olunduğunu ifadə etdi. Dr. Güncü, şəkərin məhdudlaşdırılmasının kalori məhdudlaşdırılmasından asılı olmayaraq, xüsusilə insulin müqavimətinin və yağlı qaraciyərin yaxşılaşdırılması üçün təsirli olduğunu ifadə etdi.
Arıqlamadan Sağlamlıqda Yaxşılaşma
Dr. Şişman uşaqlar üzərində aparılan araşdırmalara toxunan Güncü, fruktoza kimi şəkərləri cəmi 9 gün azaldaraq trigliserid və oruc insulin səviyyələrində azalma müşahidə edildiyini bildirib. Bu, insulin müqavimətinin azalmasına və qlükoza tolerantlığının yaxşılaşmasına kömək etdi. Bu irəliləyişlərin kilo vermədən baş verdiyini vurğulayan Dr. Güncü, şəkərin metabolik xəstəliklərə təsirinin kalori qəbulundan asılı ola biləcəyini ifadə etdi.
Qaraciyərin yağlanması və insulin müqaviməti
Dr. fruktozanın qaraciyərdə yağ sintezini artıraraq qaraciyərin yağlanmasına səbəb olduğunu ifadə etdi. Güncü bunun insulin müqavimətinə də birbaşa təsir etdiyini ifadə etdi. O, klinik baxımdan şəkərin məhdudlaşdırılmasının metabolik xəstəliklərin idarə olunmasında mühüm müdaxilə üsulu olduğunu vurğuladı. Doktor Güncü bildirib ki, təkcə kalorilərin məhdudlaşdırılması deyil, həm də şəkər istehlakının azaldılması təsirli bir yanaşmadır.
Gələcəkdə Mümkün İnkişaflar
Şəkər istehlakının məhdudlaşdırılması gələcəkdə metabolik xəstəliklərin idarə olunmasında standart təcrübəyə çevrilə bilər. Hazırkı tapıntılar şəkərin metabolik sağlamlığa nə qədər böyük təsir etdiyini göstərir. Buna görə də, bu tapıntıların daha geniş auditoriyaya çatmasını təmin etmək üçün gələcəkdə daha çox araşdırma aparıla bilər.
Şərhlər (0)
Şərh yaz
Hələ şərh yazılmayıb. İlk şərhi siz yazın!