Қантты тұтынуды азайту арқылы метаболикалық денсаулықты жылдам жақсарту
Доктор Түркай Гүнджүдің айтуынша, қантты тұтынуды азайту инсулинге төзімділікті және майлы бауырды жақсартады.
Доктор, Medipol Health Group сарапшыларының бірі. Түркай Гүнджү қантты тұтынуды шектеудің зат алмасу денсаулығына әсері туралы маңызды мәліметтермен бөлісті. Ол қанттың салмақты бақылауда ғана емес, сонымен қатар инсулинге төзімділік пен майлы бауыр сияқты проблемаларды басқаруда да маңызды рөл атқаратынын атап өтті.
Қантты шектеудің метаболикалық әсері
Медипол университетінің Пендик ауруханасының ішкі аурулар бөлімінің маманы. Доктор Гүнджү калория тұтынуды тұрақты ұстау арқылы қантты тұтыну азайтылса, метаболикалық денсаулықта жылдам және оң өзгерістер байқалатынын айтты. Д-р Гүнджі қантты шектеудің калория шектеуіне қарамастан, әсіресе инсулинге төзімділік пен майлы бауырды жақсарту үшін тиімді екенін айтты.
Салмақ жоғалтпай денсаулықты жақсарту
Dr. Семіздікке шалдыққан балалармен жүргізілген зерттеулерге сілтеме жасаған Гүнджү фруктоза сияқты қанттарды тек 9 күн ішінде азайту арқылы триглицерид пен аш қарынға инсулин деңгейінің төмендегенін айтты. Бұл инсулинге төзімділіктің төмендеуіне және глюкозаға төзімділіктің жақсаруына ықпал етті. Бұл жақсартулардың салмақ жоғалтусыз болғанын атап көрсеткен доктор Гүнджү қанттың метаболикалық ауруларға әсерінің калория қабылдаудан тәуелсіз болуы мүмкін екенін айтты.
Бауыр майы және инсулинге төзімділік
Доктор. фруктозаның бауырдағы май синтезін жоғарылату арқылы майлы бауырдың пайда болуына себеп болатынын айтты. Гүнджү оның инсулинге төзімділікке де тікелей әсер ететінін айтты. Ол клиникалық тұрғыдан қантты шектеу метаболикалық ауруларды басқарудағы маңызды араласу әдісі екенін атап өтті. Доктор Гүнджү тек калорияны шектеудің ғана емес, сонымен қатар қантты тұтынуды азайтудың да тиімді әдіс екенін айтты.
Болашақта мүмкін болатын оқиғалар
Қант тұтынуды шектеу болашақта метаболикалық ауруларды басқаруда стандартты тәжірибеге айналуы мүмкін. Қазіргі зерттеулер қанттың метаболикалық денсаулыққа қаншалықты әсер ететінін көрсетеді. Сондықтан, бұл тұжырымдардың кеңірек аудиторияға қол жеткізуін қамтамасыз ету үшін болашақта көбірек зерттеулер жүргізуге болады.
Пікірлер (0)
Пікір жазу
Әлі пікір жазылмаған. Алғашқы пікірді сіз қалдырыңыз!