Егде жастағы адамдарда кофе тұтыну мен созылмалы ауырсыну арасындағы байланыс
Зерттеулер көрсеткендей, кофе тұтыну егде жастағы адамдарда ауырсынуды күшейтуі мүмкін, ал балықты тұтыну оны азайтуы мүмкін.
Польшадағы Николай Коперник университеті жүргізген зерттеу кофе тұтыну егде жастағы адамдарда созылмалы ауырсынуды күшейтуі мүмкін екенін көрсетеді. 60 пен 88 жас аралығындағы 205 дені сау қатысушыға жүргізілген зерттеу кофе мен балықты тұтынудың ауырсыну қарқындылығына әсерін зерттеді. Зерттеу кофе тұтынудың артуы ауырсыну деңгейінің айтарлықтай артуына әкелетінін, ал балықты тұтыну, керісінше, ауырсыну қарқындылығын төмендететінін көрсетті.
Кофе тұтыну мен ауырсыну арасындағы байланыс
Қатысушылардың кофе тұтыну әдеттері қарастырылған кезде, кофе тұтынуды арттырған адамдарда ауырсыну қарқындылығының 6,56 пунктке артқаны анықталды. Бұл кофенің кейбір компоненттері жүйке жүйесіне әсер етуі және ауырсынуды сезінуді күшейтуі мүмкін деген теорияны күшейтті. Зерттеушілер егде жастағы адамдарда кофе тұтыну әдеттерін мұқият бағалау керектігін атап өтті.
Балықты тұтыну және ауырсынуды азайту
Екінші жағынан, зерттеу нәтижелеріне сәйкес, майлы балықты тұтынуды арттырған қатысушыларда созылмалы ауырсынудың қарқындылығы 4,45 пунктке төмендеген. Балықта кездесетін омега-3 май қышқылдары мен басқа да қоректік заттар қабынуға қарсы әсерінің арқасында ауырсынуды басуға көмектеседі деп есептеледі. Сарапшылардың айтуынша, мұндай тамақтану әдеттері егде жастағы адамдардың жалпы денсаулығына оң әсер етуі мүмкін. {{IMG_1}}
Қорытынды және болашақ зерттеулер
Сарапшылардың айтуынша, бұл тұжырымдарды кең ауқымды зерттеулермен қолдау қажет. Зерттеу нәтижелерін мұқият түсіндіру керек, ал кофе мен балықты тұтынудың ауырсынуға әсерін жан-жақты зерттеу үшін ұқсас зерттеулерді қайталау керек. Болашақ зерттеулер егде жастағы адамдардың өмір сүру сапасын жақсарту үшін тамақтану бойынша ұсыныстар әзірлеуге көмектесе алады.
Пікірлер (0)
Пікір жазу
Әлі пікір жазылмаған. Алғашқы пікірді сіз қалдырыңыз!