Yaşlı Yetkinlərdə Qəhvə İstehlakı ilə Xroniki Ağrı Arasındakı Əlaqə
Tədqiqatlar göstərir ki, qəhvə istehlakı yaşlı insanlarda ağrı intensivliyini artıra bilər, balıq istehlakı isə azalda bilər.
Polşadakı Nikolay Kopernik Universiteti tərəfindən aparılan bir araşdırma, qəhvə istehlakının yaşlı insanlarda xroniki ağrıları artıra biləcəyini göstərir. 60 ilə 88 yaş arasında 205 sağlam iştirakçı üzərində aparılan araşdırmada qəhvə və balıq istehlakının ağrı intensivliyinə təsiri araşdırılıb. Tədqiqat göstərib ki, qəhvə istehlakının artması ağrı səviyyəsinin əhəmiyyətli dərəcədə artmasına səbəb olur, balıq istehlakı isə əksinə ağrı intensivliyini azaldır.
Qəhvə istehlakı ilə ağrı arasındakı əlaqə
İştirakçıların qəhvə istehlakı vərdişləri nəzərdən keçirildikdə, qəhvə istehlakını artıran şəxslərdə ağrı intensivliyinin 6,56 bal artdığı müəyyən edildi. Bu, qəhvədəki bəzi komponentlərin sinir sisteminə təsir göstərə və ağrı hissiyyatını artıra biləcəyi nəzəriyyəsini gücləndirdi. Tədqiqatçılar yaşlı insanlarda qəhvə istehlakı vərdişlərinin diqqətlə qiymətləndirilməli olduğunu vurğuladılar.
Balıq istehlakı və ağrının azaldılması
Digər tərəfdən, tədqiqat nəticələrinə görə, yağlı balıq istehlakını artıran iştirakçılarda xroniki ağrının intensivliyində 4,45 bal azalma müşahidə olunub. Balıqda olan omeqa-3 yağ turşularının və digər qida maddələrinin iltihab əleyhinə təsirləri sayəsində ağrının aradan qaldırılmasına kömək etdiyi düşünülür. Mütəxəssislər bildirirlər ki, bu cür qidalanma vərdişləri yaşlı insanların ümumi sağlamlığına müsbət təsir göstərə bilər. {{IMG_1}}
Nəticə və Gələcək Tədqiqatlar
Mütəxəssislər deyirlər ki, bu tapıntılar daha geniş tədqiqatlarla dəstəklənməlidir. Tədqiqatın nəticələri diqqətlə şərh edilməli və qəhvə və balıq istehlakının ağrıya təsirini daha əhatəli şəkildə araşdırmaq üçün oxşar tədqiqatlar təkrarlanmalıdır. Gələcək tədqiqatlar yaşlı insanların həyat keyfiyyətini yaxşılaşdırmaq üçün qidalanma tövsiyələrinin hazırlanmasına kömək edə bilər.
Şərhlər (0)
Şərh yaz
Hələ şərh yazılmayıb. İlk şərhi siz yazın!